loading...
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس عالی حسینی
روابط عمومی باشگاه بازدید : 604 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)
امیدهای ایرانجوان بوشهر به لیگ برتر امیدهای ایران راه یافتند

مرحله نهایی لیگ یک امیدهای کشور با قهرمانی و صعود ایرانجوان بوشهر به لیگ برتر خاتمه یافت

به گزارش سایت رسمی هیات فوتبال استان، مرحله نهایی لیگ یک امیدهای کشور با قهرمانی و صعود ایرانجوان بوشهر به لیگ برتر خاتمه یافت. شاگردان فاضل کبگانیان با دو تساوی و یک برد مقابل صبای قم، نساجی مازندران و گسترش فولاد تبریز راهی لیگ برتر شدند. در روز آخر این بازیها که در قم برگزار می شد ایرانجوان با تساوی مقابل میزبان قمی در صدر جدول قرار گرفت. یاسر اندایش در واپسین دقایق بازی برای امیدهای ایرانجوان گلزنی کرد.

روابط عمومی باشگاه بازدید : 1486 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (1)

 تماشای تصاویر قدیمی فوتبالیست‌ها و مقایسه آنها با آنچه در حال حاضر هستند، یکی از سرگرمی‌های علاقمندان به فوتبال است که در اکثر اوقات با تعجب و شگفتی آنها همراه می‌شود.

به نقل از تسنیم، چهره بازیکنان نامدار فوتبال جهان در طول سالیان گذشته دستخوش تغییراتی شده است. سایت روزنامه «دیلی میرر» در گزارشی جالب چهره گذشته و حال حاضر بازیکنان را با یکدیگر مقایسه کرده است که در زیر مشاهده می‌کنید.

بازیکنان نامدار فوتبال جهان از گذشته تا امروز +عکس
کریستیانو رونالدو از پرتغال/ جام جهانی 2014 (سمت راست) - جام جهانی 2006 (سمت چپ)
روابط عمومی باشگاه بازدید : 461 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

 تيم فوتبال بزرگسالان  پرسپوليس عالي حسيني دریک  بازی تدارکاتی با تیم ذالفقار چاوشی توانست این تیم را با نتیجه3بر 1یک شکست دهد. اين بازی درساعت 16عصرجمعه مورخه93/11/24درزمین ورزشی فوتبال پرسپولیس برگزار گردید.

گلهای پرسپولیس دراین بازی: اصغر ارقون(2گل)-اسماعیل حیدری(1گل)

روابط عمومی باشگاه بازدید : 1031 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (1)

برترین های جشنواره المپیاد ورزش های بومی محلی جنوب کشور مشخص شدند

بوشهر - ایرنا - جشنواره المپیاد ورزشی روستایی و بازیهای بومی محلی و آیین های سنتی منطقه جنوب و جنوب غرب کشور با نام ˈتنگسونˈ دراستان بوشهر به پایان رسید و نفرات و تیم های برتر این مسابقات مشخص شدند.

روابط عمومی باشگاه بازدید : 1166 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

با حضور فدراسیون ورزش بومی محلی کشور المپیاد ورزشی روستایی منطقه جنوب و جنوب غرب کشور با نام «تنگسون» در آبگرم شهر اهرم تنگستان برگزار شد.

روابط عمومی باشگاه بازدید : 678 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

هفته شانزدهم ليگ دو برگزار شد و ايرانجوان خورموج با يك پيروزي شيرين در كورس مدعيان صعود به مرحله بعد قرار گرفت.

حاشيه دیدار ایرانجوان خورموج - استقلال آبی ب تهران

 

در روزي كه خورموجي ها با استقبالي بي سابقه و سه هزار نفري هواداران خود مواجه شده بودند با تنها گل عباس رضايي در دقيقه 16 مهمان صدرنشين خود استقلال آبي تهران را با شكست بدرقه كردند.

تيم سختكوش بهنام ابولي با اين برد 24 امتيازي شد و در مكان سوم جدول قرار گرفت و اگر در هفته آخر شهرداري كامياران را شكست دهد يكي از صعودكنندگان به مرحله بعدي ليگ دو خواهد بود كه دست آورد بزرگي براي اين تيم خصوصي و خانواده منفرد به شماره مي رود.

در حاشيه اين ديدار:

- اصغر حاجيلو متعصب ترين استقلالي تاريخ و يار وفادار زنده ياد ناصر حجازي كه گفته مي شود مدير فني آبي هاي تهران هم هست در ميان تماشاگران خورموجي نشسته بود.

روابط عمومی باشگاه بازدید : 485 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان تنگستان : دبیر دومین جشنواره المپیاد ورزش روستایی و عشایری استان بوشهر گفت این مسابقات تحت عنوان جشنواره تنگستون در سه بخش مسابقات > بازیهای بومی محلی و آیین های سنتی برگزار می شود.

این مسابقات با حضور استانهای جنوب و جنوب غرب کشوردر 16 بهمن در شهر اهرم روستای آبگرم و 17 بهمن در روستایی عالی حسینی به مناسبت دهه فجر با حضور رییس فدراسیون روستایی و عشایری کشور- مدیر کل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولین استان برگزار خواهد شد.

روابط عمومی باشگاه بازدید : 2098 جمعه 03 بهمن 1393 نظرات (0)

کلاس دوروزه دانش افزایی مربیان فوتبال استان با همکاری کمیته آموزش هیات فوتبال با حضور 70 نفر از مربیان زن ومرداستان در روزهای چهارشنبه وپنج شنبه1و2بهمن ماه 93در سالن اجتماعات علامه طباطبایی تربیت معلم بوشهر برگزارو آقای اسماعیل حیدری بعنوان مربی درجهc آسیا،به این کلاس دعوت ودر این کلاس شرکت نمودند.

 در این همایش مربیان استان زیر نظرمدرسین بین المللی فدراسیون فوتبال آقایان مرتضی محصص و فریدون معینی با جدید ترین علم فوتبال پایه وتکتیک های فوتبال آشناشدند.

 در پایان این کلاس گواهی نامه مربوطه به مربیان داده شد.

اسماعیل حیدری ومرتضی محصص

شولی- معینی-حیدری

روابط عمومی باشگاه بازدید : 1729 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (3)

از طرف مسولین ورزشی جناب آقای نجف حیدری که بشترین کمک خود را درزمینه ورزش و پرنمودن اوقات فراغت جوانان علاقه مند به ورزش در روستای عالی حسینی نموده در همایش پیاده روی خانوادگی  به عنوان خیر نمونه در امر ورزش بدلیل  حمایت های خود از ورزشکاران وجوانان علاقه مند به ورزش معرفی گردید.

روابط عمومی باشگاه بازدید : 540 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

 

گلزنان تبم فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس عالی حسینی در سال 1393

نام بازيكن

گل

توضيحات

اصغر ارقون

8

 

داوود حیدری

6

1گل درلیگ شهرستان

ابراهیم سماواتی

5

3گل در لیگ شهرستان

بهمن حیدری

3

 

امید حیدری

3

 

مجید حیدری

2

 

علی ارقند

2

 

اکبر ارقون

1

 

اسماعیل حیدری

1

 

جمع کل گل های زده

31

 

روابط عمومی باشگاه بازدید : 1239 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

بمنظوآمادگی تيم فوتبال بزرگسالان  پرسپوليس عالي حسيني جهت شرکت درمسابقات لیگ شهرستان تنگستان،اولين بازی تدارکاتی اين تيم درسال1393باتيم فوتبال ايرانجوان عالی حسینی درساعت 16عصرجمعه مورخه93/8/15درزمین ورزشی پرسپولیس برگزار كه این بازی بانتیجه3بر0به نفع تيم پرسپولیس عالی حسینی به به پایان رسيد.

 

گلهای پرسپولیس دراین بازی توسط بهمن حیدری(1گل)-میلاد خروجی مطلق(1گل) وگل به خودی مدافع ایرانجوان بنام اکبر حیدری

روابط عمومی باشگاه بازدید : 404 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

در ساعت 16روزجمعه مورخه93/8/2 وآخرین روز از هفته تربیت بدنی وورزش فینال مسابقه فوتبال تیم های استقلال گلکی وپرسپولیس عالی حسینی برگزار که این مسابقه با نتیجه2بر1 به نفع تیم استقلال گلکی به پیان رسید وتیم استقلال گلکی به عنوان قهرمان- تیم پرسپولیس عالی حسینی نیز به عنوان نایب قهرمان- تیم فوتبال شاهین کلل به عنوان تیم اخلاق آقای اصغر ارقون به عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات شناخته گردیدند.در پایان نیز مراسم اختامییه برگزار وجوایز تیم های وبازیکنان برتر نیز اهداء گردید. شایان ذکر است که در ابتدای شروع این مسابقه دوتیم یک دقیقه به احترام زنده یاد داریوش زندی ورزشکار نمونه وبا اخلاق، سکوت نمودند.

قهرمان ونایب قهرمان مسابقات فوتبال

روابط عمومی باشگاه بازدید : 2530 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

در آخرین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش پیاده روی بزرگ خانوادگی باحضورجناب آقای بهروزی رئیس تربیت بدنی شهرستان تنگستان وهیئت همراه، مسولین محلی وخانوادهای ورزش دوست،درساعت6 صبح روزجمعه دوم آبانماه درروستای عالی حسینی برگزار گردید.این مراسم که با اجرای بسیارخوب مجری توانمند صدا وسیمای مرکز بوشهر جناب آقای حسن غلامی همراه بودمورد استقبال بسیارخوب شرکت کنندگان قرارگرفت.درپایان نیز به تعداد30نفراز شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهداء گردید.

تعداد صفحات : 19

درباره ما
Profile Pic
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس عالی حسینی به منظور انعكاس وبازتاب عملكرد وفعاليت هاي جوانان وعلاقه مندان به ورزش در روستاي عالي حسيني، راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد . اهداف اصلی ما اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های اين باشگاه در رشته هاي مختلف ورزشي ونتايج برگزاري مسابقات ومعرفي برترين هاي ورزشي و همچنین تبلیغات باشگاه به منظور جذب افراد مستعد علی الخصوص جوانان و نوجوانان در امر ورزش می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر خود را در باره سايت با انتخاب يكي از گزينه هاي ذيل بيان نماييد؟
    زننده گل تیم ملی فوتبال ایران به کشور پرو در جام جهانی 1978آرژانتین چه کسی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 581
  • بازدید ماه : 581
  • بازدید سال : 14,032
  • بازدید کلی : 3,510,675
  • کدهای اختصاصی

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین

    اوقات شرعی

    دنياي كد آهنگ پسر جهنمي

    مرجع کد آهنگ