loading...
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس عالی حسینی
روابط عمومی باشگاه بازدید : 2830 شنبه 14 شهریور 1394 نظرات (0)

 تيم فوتبال بزرگسالان  پرسپوليس عالي حسيني دریک بازی تدارکاتی باتیم پرسپولیس کنانرو توانست این تیم را با نتیجه2بر 1یک شکست دهد. اين بازی درساعت 18عصر جمعه مورخه94/6/13 درزمین ورزشی فوتبال پرسپولیس برگزار گردید.

این بازی با حضور بازیکنان تیم پرسپولیس  1- خضر آرمین 2-اکبر ارقون 3-مجتبی حیدری 4-علیرضا حیدری 5-یاسرسماواتی 6-مجید حیدری 7-میلاد خروجی مطلق 8-داوود حیدری 9-علی حیدری 10-قاسم رزمجو 11-جهانگیرحیدری 12-اصغر ارقون 13-ابراهیم سماواتی 14-اسماعیل حیدری 15-امید حیدری  برگزار گردید.  

گلهای پرسپولیس دراین بازی: مجتبی مرادی صفت دردقیقه 14 وامید حیدری دردقیقه65به ثمر رسید.

بهترین بازیکن این بازی مجتبی حیدری احمد ازتیم پرسپولیس عالی حسینی

روابط عمومی باشگاه بازدید : 650 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

پیروزی کارگر بنه گز برابر کارا شیراز


دی اسپورت: تیم فوتبال کارگر بنه گز در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی شیراز موفق به شکست کارا شیراز شد.

تیم فوتبال کارگر در ادامه برنامه آماده سازی خود برای حضور در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در یک دیدار دوستانه مقابل تیم کارا شیراز قرار گرفت و توانست با نتیجه 2 بر 1 پیروز شود.
در این دیدار هر دو گل بنه گزی ها را شمسی به ثمر رساند و تک گل شاگردان محمد عباسی از روی پنالتی بدست آمد. شاگردان بهنام ابولی در دومین دیدار تدارکاتی خود روز شنبه به مصاف تیم فجر شهید سپاسی شیراز می روند.
به گزارش "دی اسپورت"، لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور روز یکشنبه 15شهریور ماه قرعه کشی می شود. این مسابقات
از 5 مهرماه با حضور 40 تیم در 4 گروه 10 تیمی برگزار خواهد شد. پس از خاتمه مرحله گروهی، تیم های صعودکننده از گروه های چهارگانه در مرحله دوم با هم رقابت خواهند کرد تا چهره سه تیم صعود کننده به لیگ یک مشخص شود.

 
روابط عمومی باشگاه بازدید : 1437 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

اصغر كامياب سرمربي شاهين شهرداري بوشهر


دی اسپورت: يك منبع اگاه به فوتبال بوشهر خبر داد اصغر كامياب به عنوان سرمربي تيم فوتبال شاهين شهرداري بوشهر تمرينات اين تيم را شروع خواهد كرد.

كامياب از ملي پوشان سابق فوتبال بوشهر است كه در چند سال گذشته هم در ليگ يك و هم ليگ برتر در كنار مربيان با تجربه اي كار كرده و حتي در مقطعي به عنوان سرمربي شاهين در ليگ برتر روي نيمكت نشست.وي به لحاظ اخلاقي از فوتباليستهاي خوشنام و بدون حاشيه تاريخ بوشهر به شمار ميرود.

روابط عمومی باشگاه بازدید : 680 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (0)

به گزارش "دی اسپورت"، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید چند روز پیش تاکید کرد که از مردن در جوانی بسیار می‌ترسد و دوست دارد که در کنار خانواده‌اش با رفاه و آرامش زندگی کند و ۸۰ تا ۹۰ سال روزگار به سر برد.

روزنامه الموندو دیپورتیو پرتغال در گزارشی تصویری چهره این بازیکن پرتغال را از آغاز طفولیت تا سن ۸۰ سالگی به تصویر کشید. دیدن صورت رونالدو در سنین بالا جالب و چه بسا برای خود او و هوادارانش هم خنده‌دار باشد.

رونالدو در ۸۰ سالگی +عکس

روابط عمومی باشگاه بازدید : 2128 جمعه 06 شهریور 1394 نظرات (0)

تيم فوتبال بزرگسالان پرسپوليس عالي حسيني  در یک بازی دوستانه به مصاف تیم فوتبال ایرانجوان عالیحسینی رفت. این بازی که درساعت18عصرجمعه مورخه94/6/6درزمین ورزشی روستای عالی حسینی برگزارگردید، بازی بانتیجه مساوی 0بر 0  به پایان رسید.

این بازی با حضور بازیکنان تیم پرسپولیس  1- حسین حیدری 2-اکبر ارقون 3-مجتبی حیدری 4-علیرضا حیدری 5-حسین حیدری 6-مجید حیدری 7-میلاد خروجی مطلق 8-داوود حیدری 9-علی حیدری 10-رسول خوارزمی 11-خداداد حیدری 12-اصغر ارقون 13-ابراهیم سواواتی 14-بهمن حیدری  برگزار گردید.  

روابط عمومی باشگاه بازدید : 3259 جمعه 06 شهریور 1394 نظرات (0)

تيم فوتبال بزرگسالان پرسپوليس عالي حسيني  در یک بازی دوستانه به مصاف تیم فوتبال شاهین کلل رفت. این بازی که درساعت18عصر نجشنبه مورخه94/6/5درزمین ورزشی روستای عالی حسینی برگزارگردید، بازی بانتیجه2بر 1  به به نفع تیم شاهین کلل به پایان رسید.

این بازی با حضور بازیکنان تیم پرسپولیس  1- حسین حیدری 2-اکبر ارقون 3-مجتبی حیدری 4-علیرضا حیدری 5-حسین حیدری 6-مجید حیدری 7-میلاد خروجی مطلق 8-داوود حیدری 9-علی حیدری 10-رسول خوارزمی 11-مجتبی مرادی صفت  12-اصغر ارقون 13-ابراهیم سواواتی   برگزار گردید.  

گل تیم  پرسپولیس دراین بازی توسط  مجتبی مرادی صفت  به ثمر رسید.

روابط عمومی باشگاه بازدید : 632 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

تمرین تیم منتخب ستارگان هنر و فوتبال آغاز شده و بازیکنان در زمین مشغول گرم کردن هستند. اولین عکس دسته جمعی تیم ستارگان بالاخره شکل گرفت و عادل فردوسی پورهم در میان ستارگان حضور پیدا کرد و با آنها تمرین کرد.
عکس: تمرین تیم ستارگان ایران

روابط عمومی باشگاه بازدید : 1595 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

رونالدو پس از تساوی شب گذشته تیمش مقابل خیخون، پیامی برای منتقدانش در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش "دی اسپورت"، رئال مادرید شب گذشته در خیخون مقابل این تیم متوقف شد و رونالدو که چندین موقعیت برای تیمش از دست داد، پیامی برای منتقدانش ارسال کرد. او در اینستاگرامش نوشت:" عشق شما من را قوی می‌کند و نفرت شما من را توقف ناپذیر ".

پیام رونالدو به منتقدانش +عکس

 

روابط عمومی باشگاه بازدید : 2717 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (0)

ستاره‌های نوستالژیک روی چمن آزادی

ستاره‌هایی که حالا گرد پیری روی سر و صورت آنها نشسته و مدت‌هاست کفش‌ها را آویخته‌اند اما آنقدر از آنها خاطره داریم که حضورشان در دهه چهارم و حتی پنجم زندگی‌شان ما را کیفور کند

بازی ستارگان فوتبال ایران و ستارگان جهان یک نوستالژی بازی تمام عیار است. یک خاطره بازی جذاب با ستاره‌هایی چون فیگو، روبرتو کارلوس، داویدز، هیرو و... که روزگاری آنها را از دریچه قاب جعبه جادویی می‌نگریستیم، حالا قرار است روز جمعه در ورزشگاه آزادی به میدان بروند و طنازی کنند. ستاره‌هایی که حالا گرد پیری روی سر و صورت آنها نشسته و مدت‌هاست کفش‌ها را آویخته‌اند اما آنقدر از آنها خاطره داریم که حضورشان در دهه چهارم و حتی پنجم زندگی‌شان ما را کیفور کند. ستاره‌هایی که برای نسلی هستند که آسمان فوتبال ستاره باران بود. مرور ستاره‌هایی که قرار است به تهران بیایند، جذابیت این بازی را بیشتر می‌کند بقیه در ادامه مطلب...

روابط عمومی باشگاه بازدید : 559 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)

به گزارش "دی اسپورت"، مسابقات فوتبال چهار جانبه سردار شهید نادر مهدوی که با حضور 4 تیم رسانه ورزش، پیشکسوتان بوشهر، پیشکسوتان شهرستان دشتی و نیروی دریایی سپاه در استادیوم شهید بهشتی بوشهر به مدت 3 روز برگزار شدبا قهرمانی تیم پیشکسوتان بوشهر به پایان رسید.
 در دیدار پایانی این مسابقات تیم پیشکسوتان بوشهر با برتری 2 بر 1 مقابل رسانه ورزش قهرمان اولین دوره این مسابقات شد.
 در مراسم اختامییه این مسابقات مدیرکل ورزش وجوانان استان،سردارجمیری فرمانده سپاه امام صادق استان، و دیگرمسئولین استان حضور داشتند و جوایز تیم های برتر اهدا شد. بقیه عکس ها درادامه مطلب....

روابط عمومی باشگاه بازدید : 2676 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش "دی اسپورت"، پس از مشخص شدن بهنام ابولی به سمت سرمربیگری تیم فوتبال کارگر بنه گز تمرینات این تیم برای حضوری قدرتمندانه در لیگ دسته دوم فوتبال کشور از روز یکشنبه 1 شهریور ماه ساعت 21 در مجموعه ورزشی کارگران بوشهر رسما آغاز خواهد شد .
باشگاه کارگر بنه گز از علاقمندان به شرکت در تمرینات و تست گیری باشگاه کارگر دعوت می نماید.
 

روابط عمومی باشگاه بازدید : 515 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

سالاری، استاندار بوشهر گزارش ورزشی خود را در فضای مجازی منتشر نمود. در این گزارش به مسائل تیم های شاهین و ایرانجوان بوشهر و ورزش بانوان و غیره پرداخته شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان تنگستان به نقل ازگزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان بوشهر: سالاری، استاندار بوشهر گزارش ورزشی خود را در فضای مجازی منتشر نمود. در این گزارش به مسائل تیم های شاهین و ایرانجوان بوشهر و ورزش بانوان و غیره پرداخته شده است. متن گزارش به شرح ذیل می باشد:

«سلام، امروز درباره تحقق قولی که در همایش 24 خرداد دادم، گزارشي می نویسم. آنجا گفتم تيم هاي مردمي شاهین و ایرانجوان را حمایت و فعال می کنیم و از فوتبال شهرستان های استان و بقیه رشته های ورزشی حمایت خواهد شد. پس از آن، 2 بار با دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان مذاکره داشتم و نهایتاً دو هفته پیش، ایشان؛ بقیه در ادامه مطلب...

روابط عمومی باشگاه بازدید : 1297 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

   داوود حیدری زننده2گل این بازی علی حیدری           

تيم فوتبال بزرگسالان پرسپوليس عالي حسيني  در یک بازی برگشت به مصاف تیم فوتبال ذالفقار چاوشی رفت. این بازی که درساعت18عصرجمعه مورخه94/5/24 درزمین ورزشی روستای  چاوشی برگزارگردید،  بانتیجه 3بر 0 به سود تیم پرسپولیس عالی حسینی به پایان رسید.

بازیکنان تیم پرسپولیس  1- حسین حیدری 2-مجتبی مرادی صفت 3-مجتبی حیدری 4-یاسر سماواتی 5-حسین حیدری 6-مسلم هاشم پور 7-میلاد خروجی مطلق 8-داوود حیدری 9-علی حیدری 10-خضر آرمین11-بهمن حیدری 12-اصغر ارقون 13-ابراهیم سماواتی  در این بازی حضور داشتند. 

گل های تیم  پرسپولیس دراین بازی توسط داوود حیدری(2گل) علی حیدری(1گل)  به ثمر رسید.

روابط عمومی باشگاه بازدید : 1995 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

سعید مفتخر سرمربی ایرانجوان بوشهر شد

 


به گزارش "دی اسپورت"؛ پس از استعفای حمید معماری از سرمربیگری ایرانجوان بوشهر ، شنیده می شود از بین گزینه های بومی و غیر بومی دستیار غلام دلگرم در آلومینیوم اراک هدایت این تیم را پذیرفته است.

ایرانجوانی ها بلیت پرواز مفتخر را تهیه کرده اند و قرار است وی تا عصر در بوشهر حضور یابد و قراردادش را با سرخپوشان بندر بوشهر منعقد نماید.

مفتخر در حالی ایرانجوان را تحویل گرفته که تا آغاز لیگ یک فقط 5 روز باقی مانده است و باید دید این مربی جوان با بازیکنان گمنام برای آزمونی سخت چه تدبیری می اندیشد

تعداد صفحات : 19

درباره ما
Profile Pic
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس عالی حسینی به منظور انعكاس وبازتاب عملكرد وفعاليت هاي جوانان وعلاقه مندان به ورزش در روستاي عالي حسيني، راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد . اهداف اصلی ما اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های اين باشگاه در رشته هاي مختلف ورزشي ونتايج برگزاري مسابقات ومعرفي برترين هاي ورزشي و همچنین تبلیغات باشگاه به منظور جذب افراد مستعد علی الخصوص جوانان و نوجوانان در امر ورزش می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر خود را در باره سايت با انتخاب يكي از گزينه هاي ذيل بيان نماييد؟
    زننده گل تیم ملی فوتبال ایران به کشور پرو در جام جهانی 1978آرژانتین چه کسی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 578
  • بازدید ماه : 578
  • بازدید سال : 14,029
  • بازدید کلی : 3,510,672
  • کدهای اختصاصی

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین

    اوقات شرعی

    دنياي كد آهنگ پسر جهنمي

    مرجع کد آهنگ